بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، بعد از ظهر جمعه مراسم افتتاح بازار روز امیرکبیر شهر اندیشه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار ویژه شهریار، بهروز کاویانی شهردار اندیشه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسوولان شهری در فاز پنج شهر اندیشه برگزار شد.

شهردار اندیشه در آیین افتتاحیه این بازار گفت: بازار روز امیرکبیر با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به متراژ دو هزار و 700 متر مربع در زیربنای به مساحت دو هزار و 450 متر مربع احداث شده که دارای 32 غرفه و 4 واحد اداری است.

بهروز کاویانی افزود: آورده شهرداری زمین و پروانه است به متراژ 2 هزار و 700 متر عرصه و بنا 2 هزار 484 متر است که 32 غرفه احداث شده است.

شهردار اندیشه در ادامه به اشتغالزایی پروژه مذکور پرداخت و ادامه داد: حدود 100 نفر در این پروژه اشتغال پیدا می کنند و امیدواریم شهروندان نیازهای ضروری خود را با احداث این پروژه برطرف کنند.

وی در ادامه به پروژه هایی که در فاز 5 شهر اندیشه در حال اجرا هستند اشاره کرد و افزود: پروژه دهکده ورزشی در فاز 5 با 3 هزار و 200 متر مساحت که در فاز اول آن 4 سالن ورزشی در نظر گرفته شده همچنین بوستان همت با 3 هزار متر مربع بوستان شهید باکری با یک هکتار و بوستان ورزش با همکاری شرکت عمران از جمله پروژه هایی است که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و در هفته دولت سال جاری هنرستان ورزش در فاز 5 افتتاح شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.