کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت

با حضور دکتر طهرانچی؛

کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت

کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور دکتر طهرانچی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مولیکس، کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، محسن مرادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد، معاون استاندار، اعضای هییت رییسه و جمعی از مسیولان و فعالان پژوهش و فناوری و کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با مشارکت شرکت تدبیرکاران نوآوران ونوس واقع در هاشمی رفسنجانی 34، کاظمیه 1 علویه 7 گشایش یافت.

کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت

این مکان که تا پیش از این با نام مجموعه «مشهد ذوب» شناخته می شد پس از ماه ها تلاش بی وقفه با راه اندازی دستگاه های موجود در مشهد و گلبهار و همچنین راه اندازی مجدد کوره های ذوب القایی این مجموعه پس از سال ها در قالب کارخانه نوآوری صنعتی آغاز به کار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارخانه نوآوری صنعتی دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت"، کلیک کنید.