میزان جوجه ریزی در ساری به 25 میلیون قطعه رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

میزان جوجه ریزی در ساری به 25 میلیون قطعه رسید - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

سید اسماعیل علوی در گفت وگو با خبرنگار مولیکس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 25 میلیون و 719 هزار و 776 قطعه جوجه ریزی در سالن های مرغداری این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در ستاد تنظیم بازار، میزان جوجه ریزی این شهرستان نسبت به سال گذشته به تعداد 3 میلیون و 741 هزار و 880 قطعه افزایش یافت.

وی ادامه داد: این تعداد جوجه ریزی با صدور یک هزار و 165 مجوز و بارگیری یک میلیون و 729 هزار و 230 ماشین حمل تخلیه شد.

علوی یادآور شد: در سال گذشته تعداد 21 میلیون و 977 هزار و 896 قطعه جوجه ریزی در سالن ها داشتیم که امسال با 17 درصد افزایش به تعداد فعلی رسید.

شهرستان ساری با 6 واحد جوجه کشی به ظرفیت 132 دستگاه، 34 واحد مرغ مادر گوشتی و 311 واحد مرغ گوشتی تامین کننده مرغ شهرستان ساری و تهران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میزان جوجه ریزی در ساری به 25 میلیون قطعه رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میزان جوجه ریزی در ساری به 25 میلیون قطعه رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.