4500 نفر در استان سمنان اسکان داده شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

4500 نفر در استان سمنان اسکان داده شدند - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، سید جمال وزیری در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی سمنان همزمان با بعد از ظهر سه شنبه از اسکان چهار هزار و 500 نفر در استان خبر داد و ابراز کرد: تا ظهر سه شنبه 29 اسفند 1402، 780 خانوار و سه هزار و 760 فرهنگی در استان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه 189 خانوار و 750 غیر فرهنگی از امکانات و تجهیزات پایگاه های نوروزی استان سمنان بهره مند شدند، تاکید کرد: ارتقای زیرساخت های اسکان مسافران نوروزی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در استان 14 پایگاه فعال اسکان وجود دارد.

وزیری از آمادگی 132 مدرسه با یک هزار و 106 کلاس برای اسکان نوروزی مسافران خبر داد و ابراز کرد: کلاس ها در سه سطح مجهز به امکانات رفاهی از جمله فرش، یخچال، تلویزیون و… هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "4500 نفر در استان سمنان اسکان داده شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "4500 نفر در استان سمنان اسکان داده شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.