پیش بینی رگبار و رعدوبرق در مناطقی از اصفهان/ هوا گرم تر می شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

پیش بینی رگبار و رعدوبرق در مناطقی از اصفهان/ هوا گرم تر می شود - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مولیکس اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز و گذر موج ناپایدار طی چهارشنبه از فراز استان است.

وی افزود: آسمان امروز در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه شرق و در نیمه غرب و از بعدازظهر گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته در سمیرم بارش 3.4 میلیمتر باران گزارش شد، ادامه داد: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه جنوبی و برخی مناطق غرب گاهی باد شدید و رگبار بهاری و احتمال رعدوبرق انتظار می رود.

آقایی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا 2 درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 23 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: بادرود با بیشینه دمای 24 درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی رگبار و رعدوبرق در مناطقی از اصفهان/ هوا گرم تر می شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی رگبار و رعدوبرق در مناطقی از اصفهان/ هوا گرم تر می شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.