موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسراییل نتوانستند مانع حمله ایران شوند

موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسراییل نتوانستند مانع حمله ایران شوند

موسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی در بررسی پی پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله اخیر تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، اذعان کرد که از منظر استراتژیک، اسراییل و آمریکا نتوانستند ایران را از این حمله بازدارند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مولیکس به نقل از شبکه المیادین، موسسه مطالعات امنیی رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: از منظر استراتژیک، اسراییل و آمریکا نتوانستند ایران را از این حمله بازدارند.

طبق اعلام این موسسه، ایران توانست به رژیم اسراییل آسیب برساند.

این موسسه صهیونیستی همچنین گزارش داد: اسراییل شاهد یک شب دراماتیک بی سابقه با 200 موشک و 300 پهپاد بود که ایران به سمت آن شلیک کرد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی نیز اعتراف کردند: ما با یک توهین علنی و بی سابقه مواجه شدیم و بازدارندگی اسراییل فروپاشید.

این رسانه ها اعلام کردند که ایران در پاسخ خود، جسارت، قدرت آتش و عملیاتی خود را اثبات و بازدارندگی را در مقابل اسراییل ایجاد کرد.

رسانه های صهیونیستی همچنین اذعان کردند: ایران شب گذشته قواعد بازی را تغییر داد و در تلاش است معادله جدیدی را در منطقه تحمیل کند.

برپایه گزارش این رسانه ها، رژیم اسراییل در اوج جنگ در 6 جبهه است و اکنون جبهه هفتم به آن اضافه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسراییل نتوانستند مانع حمله ایران شوند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسراییل نتوانستند مانع حمله ایران شوند"، کلیک کنید.