بارش باران در جاده های 9 استان

بارش باران در جاده های 9 استان

به گزارش مولیکس، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد و گفت: در 9 استان بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با مولیکس، آخرین وضعیت جوی استان های کشور گفت: همانطور که از قبل نیز توسط سازمان هواشناسی کشور اعلام شده بود، شاهد بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در برخی استان ها هستیم. بر این اساس در محورهای استان های خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، اصفهان ، سیستان بلوچستان ، کرمان ، هرمزگان ، چهارمحال و بختیاری ، یزد و فارس شاهد بارش باران هستیم. در این شرایط توصیه پلیس به رانندگی پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

وی ادامه داد: همچنین در صورت رانندگی، رانندگان باید با سرعت مطمینه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود ادامه داد: محور گشت – سراوان، بندر خمیر – بندرلنگه، جاسک – سیرک، نیکشهر – چابهار و سرباز – راسک به دلیل بارندگی و جاری شدن سیل مسدود هستند.

شیرانی گفت:همچنین محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می گردد.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از تردد روان در جاده های کشور است و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این خصوص گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مناسب ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در جاده های 9 استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در جاده های 9 استان"، کلیک کنید.