درمان کبد چرب با قهوه گانودرما

کدام قهوه گانودرما برای کبد چرب خوب است

امروزه به دلیل مصرف مواد غذایی ناسالم و رژیم غذایی غلط بسیاری از افراد به بیماری کبد چرب مبتلا شده اند. کبد چرب از جمله بیماری هایی است که ممکن است با مصرف داروهای شیمایی وضعیت بدتری پیدا کند. به همین جهت افراد به دنبال راهی مطمین برای درمان هستند.

درمان کبد چرب با قهوه گانودرما

همانطور که می دانید مصرف داروهای شیمیایی علاوه بر عوارضی که دارد، ممکن است تاثیر چندانی در درمان بیماری نداشته باشد و یا اینکه مجبور باشید تا آخر عمر دارو مصرف کنید. مصرف داروهای شیمیایی برای مدت طولانی موجب می شود به بیماری های دیگری همچون بیماری های کلیوی مبتلا شوید.

اما در چند سال اخیر مصرف برخی مکمل های گیاهی رایج شده است و بیماران با مصرف این مکمل ها در بدترین حالت عوارض خاصی را تجربه نمی کنند. قهوه موکا گانودرما یکی از مکمل های گیاهی است که به دلیل وجود عصاره گانودرما موجب درمان برخی بیماری ها همانند کبد چرب می شود.

در ادامه به معرفی قهوه با گانودرما ، شیوه تاثیر آن بر درمان کبد چرب، پکیج درمان کبد چرب بیز می پردازیم. فروشگاه آقای بیز که عرضه کننده این مکمل فوق العاده می باشد، این قهوه را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

کبد چرب چیست؟

کبد مانند یک فیلتر عمل می کند. مسیولیت عبور تمام مواد غذایی و نوشیدنی از صافی خود است. این بدین معناست که کبد ترکیبات مضر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم های دیگر بدن مانند کلیه ها می کند تا از بدن خارج شوند. جالب است بدانیم که کبد تنها عضوی بدن است که به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند. اما بسیار هم آسیب پذیر بوده و در صورتی که به آن توجه نکنیم، مشکلات فراوانی را برایمان بوجود می آورد. که از جمله این مشکلات کبد چرب است. کبد چرب به کبدی گفته میشود که بین 5 تا 10 درصد چربی داشته باشد.

درمان کبد چرب با گانودرما

در رابطه با فواید قهوه سوپریم بیز باید گفت که با وجودی که این از خواص بسیار زیادی برخوردار است، اما باید گفت که این محصول یک دارو برای درمان کبد چرب نیست، بلکه می توان از آن به عنوان مکمل غذایی پر خاصیت و مفید استفاده کرد که موجب می شود از بیماری کبد چرب پیشگیری شده و همچنین این بیماری کنترل شود. مصرف این قهوه در کنار دیگر فعالیت هایی که فرد مبتلا به کبد چرب برای درمان بیماری خود انجام می دهند کمک کننده بسیار خوبی خواهد بود که باعث افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری خواهد شد.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قهوه فوری گانودرما سوپریم یک قهوه خامه ای، مغذی و بسیار پر خاصیت است که در سالهای اخیر به یکی از محبوبترین نوشیدنی ها تبدیل شده است. قهوه سوپریم بیز با داشتن قارچ گانودرما و جینسینگ خواص بسیار زیادی دارد.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دکتر بیز می باشد که علاوه بر قهوه و قارچ گانودرما، حاوی جینسینگ و خرنوب می باشد. بر خلاف سایر قهوه های گانودرما این محصول علاوه بر خاصیت قارچ گانودرما از خواص بسیار زیاد گیاه جینسینگ نیز بهره مند است.

قهوه سوپریم با تقویت توانمندی های افراد از نظر جسمی و جنسی، به عنوان مکملی بسیار پرطرفدار و بدون عوارض شناخته می شود. در قسمت های بعدی در رابطه با خواص و ارزش غذایی این نوشیدنی جذاب اطلاعات بیشتری ارایه شده است.

ترکیبات قهوه فوری گانودرما سوپریم

قهوه فوری سوپریم بیز یکی از پنج طعم قهوه گانودرما دکتر بیز است که یک نوشیدنی کافیین دارِِ سبک و ملایم است که طعم شیرین و خامه ای دارد.

جینسینگ موجود در این نوشیدنی پرطرفدار به صورت کاملا حرفه ای و هوشمندانه در این محصول در کنار سایر ترکیبات فرموله شده است. علاوه بر پودر قهوه جینسینگ و قارچ گانودرما لوسیدم، خامه غیر لبنی، دی اکسید سیلیکون، دی پتاسیم فسفات، پودر خرنوب و پنتا سدیم فسفات نیز در این نوشیدنی وجود دارد.

قند موجود در این نوشیدنی فروکتوز می باشد و این قهوه به خاطر داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع تک زنجیره ای، کالری کنترل شده ای دارد و شما نباید نگران اضافه شدن وزن با اضافه کردن این نوشیدنی به رژیم غذایی خود باشید.

با مصرف متعادل این نوشیدنی می توانید از خواص این ترکیبات بهره مند شوید. این اسیدهای چرب غیر اشباع می توانند در حفظ سلامت بدن بسیار موثر باشند. وجود مقادیر بالایی از توکوفرول در فرم های گاما، دلتا و آلفا باعث شده است تا این نوشیدنی پرطرفدار بتواند با آنتی اکسیدان هایی که دارد، خواص بی نظیری را برای کنترل علایم و بهبود بیماری ها از خود نشان دهد.

آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در قهوه سوپریم در تقویت سیستم ایمنی و عصبی بسیار موثرند.  ترکیب گانودرما لوسیدوم در کنار جینسینگ باعث شده است تا این محصول یک مکمل غذایی سرشار از ترکیبات معدنی و مغذی محسوب شود و مصرف خوراکی این نوشیدنی بتواند در درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها موثر باشد.

شایع ترین سرطان چه سرطانیست؟

در واقع کبد یک عضو اصلی انسان برای متابولیسم، سم زدایی و سیستم آنتی اکسیدان شناخته شده است. در سطح جهانی، کارسینوم سلول های کبدی (HCC) شایع ترین سرطان و عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان است. سرطان زایی کبد با سرطان زایی چند مرحله ای مشخص می شود. علاوه بر عفونت ویروسی و عوامل محیطی، از جمله آفلاتوکسین B1، سیگار کشیدن و الکل، مطالعات اخیر آزمایشگاهی انجام شده در دانشگاه های معتبر دنیا، چندین عامل بالقوه را شناسایی کرده اند که ممکن است در پاتوژنز HCC نقش داشته باشند، عواملی مانند استرس اکسیداتیو، التهاب مزمن، و بیماری های ژنتیکی.

تتراکلرید کربن (CCl4) یک هپاتوکسین است. زیرا در کبد توسط سیستم اکسیداز سیتوکروم P450 متابولیزه شده و در نتیجه باعث تولید رادیکال های واکنشی می شود که باعث آسیب کبدی می شود. علاوه بر این، لواستاتین، یک مهارکننده 3-هیدروکسی-3- متیل گوتاریل-CoA ردوکتاز، برای درمان بالینی کلسترول خون استفاده می شود، و به طور موثر سلول های تومور را در فاز G1 از طریق مسیر موالونات/کلسترول و القای p21/p27 متوقف می کند. سلول های Hep 3B نیازمند موالونات با درمان ترکیبی با لواستاتین و سایر عوامل ضد سرطانی از جمله تاکسول و تری ترپنوییدهای قارچ دارویی گانودرمالوسیدوم به توقف رشد و آپوپتوز حساس تر هستند (جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله قارچ گانودرما و سرطان را مطالعه نمایید). بنابراین، سلول های Hep 3B پیش تیمار شده با لواستاتین گانودرمالوسیدوم به عنوان سیستم غربالگری آنتی هپاتوم با کارایی بالا در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته و استفاده شدند.

در این مطالعه، پزشکان پژوهشگر به تخمیر غوطه وری گانودرمالوسیدوم GL در شرایط مختلف، از جمله در محیط حاوی BS و AM و در دماهای مختلف پرداخته و علاقه مند بودند و انتظار داشتند که فعل و انفعالات بین گانودرمالوسیدوم و ترکیبات موجود در آن را GL با BS یا AM که باعث تولید محصولات تخمیر با فعالیت ضد هپاتوم و عملکرد محافظتی کبد می شود ببینند. پتانسیل یک درمان ترکیبی با لواستاتین و محصولات تخمیر گانودرمالوسیدوم  GL در این پژوهش بطور کامل مورد ارزیابی قرار گرفت و اجزای فعال احتمالی در هر نمونه با انجام کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا فاز معکوس (HPLC) آنالیز شد. علاوه بر این، پزشکان اثرات محصولات تخمیر گانودرمالوسیدوم را با بهترین فعالیت ضد هپاتوم آن بر روی سیستم های آنتی اکسیداسیون و سم زدایی در سلول های کبدی اولیه موش آسیب دیده طبیعی ناشی از CCl4 مورد مطالعه ی دقیق قرار دادند که نشان دهنده ی آثار محافظتی این ترکیبات بر کبد موش بیمار بود.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک سبک زندگی سالم هستید با ما همراه باشید. نوشیدنی های دکتر بیز چند سالی هست که به عنوان یک مکمل دارویی کمک شایانی در بهبود بیماری ها و سلامت بدن می کند. قهوه ماسالا  با قارچ گانودرما دکتر بیز یک نوشیدنی جدید می باشد که علاوه بر خاصیت های سودمند ماسالا از خواص بسیار جالب قارچ گانودرما نیز بهره گرفته شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان کبد چرب با قهوه گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان کبد چرب با قهوه گانودرما"، کلیک کنید.