هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مولیکس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان 38 کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یین» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن گوین» موفق شد با کسب امتیاز 9.620 ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوین شو» موفق شده بود با کسب نمره 9.513 به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای 9.700 و 9.693 به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با 8 ورزشکار ساندا (5 مرد و 3 زن) و 6 ورزشکار تالو (3 مرد و 3 زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها 38 کشور و 300 ورزشکار حضور یافته اند.

مدال های این فرم توسط مهدی علی نژاد، عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.