سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

سرهنگ محمد روهنا در گفت و گو خبرنگار مولیکس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.