سارق تابلوهای علایم راهنمایی در شیروان دستگیر شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

سارق تابلوهای علایم راهنمایی در شیروان دستگیر شد - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت وگو با خبرنگار مولیکس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تابلوهای علایم راهنمایی و سیم و کابل مخابراتی در سطح شیروان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 با کار اطلاعاتی سارق تابلوهای علایم راهنمایی و سیم و کابل مخابراتی را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، تصریح کرد متهم در تحقیقات پلیس به 18 فقره سرقت تابلوهای علایم راهنمایی و 12 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک را توسط سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارق تابلوهای علایم راهنمایی در شیروان دستگیر شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارق تابلوهای علایم راهنمایی در شیروان دستگیر شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.