دلیل حرکت باورنکردنی بشار اسد علیه ایران چیست؟

دلیل حرکت باورنکردنی بشار اسد علیه ایران چیست؟

آفتاب نیوز :

روزنامه هم میهن گزارشی منتشر کرده که در بخشی از آن به تحلیل روابط تهران و دمشق پرداخته است که بخش کوتاهی از آن را می خوانید.

در این بخش از یادداشت آمده است:

هرچند حضور نظامی و مستشاری ایران در سوریه، حکومت بشار اسد را از خطر قطعی سقوط نجات داد، اما تداوم این حضور و استفاده از خاک این کشور برای نزدیکی ایران به مرز های فلسطین اشغالی نیز برای دمشق بی هزینه نیست؛ بمباران گاه و بیگاه فرودگاه دمشق و اراضی این کشور توسط ارتش اسراییل به بهانه بمباران نیرو ها و تسلیحات ایرانی، موضوعی است که نباید در بررسی روابط ایران و سوریه مغفول بماند که این کشور را به تعبیری به گروگان درگیری ایران و اسراییل تبدیل کرده است. شرایطی که همسایه سوریه، یعنی عراق تلاش دارد خود را از آن خارج کرده و به اذعان مقامات سیاسی بغداد، شرایط مشابهی را در روابط ایران و آمریکا ایفا نکند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل حرکت باورنکردنی بشار اسد علیه ایران چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل حرکت باورنکردنی بشار اسد علیه ایران چیست؟"، کلیک کنید.