مدارس باید به سمت استعدادیابی و انگیزه سازی حرکت کنند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

مدارس باید به سمت استعدادیابی و انگیزه سازی حرکت کنند - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی لطیفی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین با بیان اینکه خیرین بخش مهمی از نیازهای آموزشی کشور را مرتفع می کنند، اظهار کرد: امروز کشور از برکت مجمع خیرین مدرسه ساز به صورت ملموس بهره می برد.

وی افزود: حضور و فعالیت خیرین در کشو فرهنگ کار خیر در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی را ترویج داده و بدون شک آیندگان این فضا را بیشتر درک خواهند کرد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش کار خیر و ترویج فرهنگ انجام کار خیر را یک کار بربیتی دانست و عنوان کرد: هیج اقدامی به این اندازه و به صورت عملی نمی تواند در ترویج فرهنگ کار خیر و مخصوصاً مدرسه سازی موثر باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش به درستی تبیین نشده است، بیان کرد: با تبیین این جایگاه خیرین بیشتری برای مدرسه سازی و فراهم کردن بسترهای آموزشی اقدام میکنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه ساخت مدرسه ساخت آینده کشور است، ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و با ساخت مدرسه در کشور به افزایش توان علمی و نهبگانی آینده کشور کمک خواهیم کرد.

وی مدرسه را محل ساخت جامعه و نهادهای اجتماعی دانست و تاکید کرد: فضای مدرسه باید به سمت استعدادیابی و ایجاد انگیزه و امید برای ساخت آینده کشور سوق پیدا کند.

لطیفی در پایان یادآیر شد: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف آموزشی می تواند به پیشرفت حوزه آموزش و پرورش و در نهایت ساخت کشور منتهی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس باید به سمت استعدادیابی و انگیزه سازی حرکت کنند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس باید به سمت استعدادیابی و انگیزه سازی حرکت کنند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.