مردم سالاری دینی مبنای نظام/ غربی‌ها دلسوز ملت ما نیستند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

مردم سالاری دینی مبنای نظام/ غربی‌ها دلسوز ملت ما نیستند - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان سمنان با عنوان «مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت» در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به برهه حساس کنونی، تاکید کرد: مشارکت در انتخابات یک اصل مهم و تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به اراده مردم و خواست آنها و به رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید، تاکید کرد: نظام اسلامی ایران با زور شمشیر روی کارنیامده است لذا مبنا و اساس آن مردم سالاری دینی و خواست مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به حضور مردم کشورمان در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها، تاکید کرد: مردم ما علیرغم تمام مسائل و مشکلات همواره پای نظام اسلامی ایران و انقلاب شأن ایستاده اند.

سلیمانی ضمن اشاره به مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه نیز بیان کرد: غربی‌ها مدام در دستگاه‌های تبلیغاتی شأن به مردم القا می‌کنند که نباید پای صندوق‌های رأی رفت و بار دیگر مشارکتی چشم گیر را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد مردم این فکر را کنند که انتخابات دردی از مردم دوا نمی‌کند، افزود: نگرانی غربی‌ها درباره ملت ایران واقعی نیست چرا که اگر واقعی بود آنها به تحریم ایران به ویژه در مسائلی مانند داروها که جنبه انسانی دارد نمی‌پردازند لیکن اینها دلسوز مردم ما نیستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم سالاری دینی مبنای نظام/ غربی‌ها دلسوز ملت ما نیستند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم سالاری دینی مبنای نظام/ غربی‌ها دلسوز ملت ما نیستند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.