طرح «قاضی در مدرسه» در استان سمنان اجرا می‌شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

طرح «قاضی در مدرسه» در استان سمنان اجرا می‌شود - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، سید جمال وزیری صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه قضائی استان سمنان و همچنین رئیس کل دادگستری استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان، با بیان اینکه طرح «قاضی در مدرسه» در استان اجرا می‌شود، بیان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با ضوابط قضائی هدف این طرح است.

وی افزود: انتقال فرهنگ به‌منظور پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی از دیگر محورهای طرح قاضی در مدرسه در سراسر استان سمنان است که در دستور کار اجرایی قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه در زمینه ارتقا سواد حقوقی فرهنگیان و دانش آموزان از این دست طرح‌ها در مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: همکاری خوب دستگاه قضائی در ارتباط با این طرح‌ها اثرگذار خواهد بود.

وزیری همچنین ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: توسعه خدمات و کرامت‌بخشی به مردم از جمله نعمات و برکات دستگاه قضا در کشورمان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح «قاضی در مدرسه» در استان سمنان اجرا می‌شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح «قاضی در مدرسه» در استان سمنان اجرا می‌شود – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.