پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده

پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه، صاف تا نیمه ابری با تداوم هوای نسبتا گرم و شرجی همراه بوده و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات غربی و مرکزی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر همین اساس و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

مطابق پیش‌بینی هواشناسی مازندران روزهای جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ تیرماه، وضعیت هوای استان صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر همراه بوده که در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مازندران در روز شنبه ۲۳ تیرماه نیز صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود اما از شنبه شب و در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه نیمه ابری گاهی ابری همراه با کاهش نسبی دما با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده"، کلیک کنید.