بیش از ۱۲۰ هزار نفرگلستانی در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

بیش از ۱۲۰ هزار نفرگلستانی در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، سید محمد حسینی، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون پنج هزار و ۲۶۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان گلستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار و ۲۳۵ واحد در استان در حال احداث است، افزود: در استان ۱۲۰ هزار و ۶۵۶ نفر در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۹۳ هزار و ۶۱۴ نفر توانستند سه استعلام سبز را دریافت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۱۹ هزار و ۲۰۹ نفر تا کنون تأیید نهایی را دریافت کردند و ۶ هزار و ۷۱۶ نفر موفق شدند وجه اولیه خود را واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه تأمین زمین برای ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد انجام شد، یادآور شد: اکنون ۶ هزار و ۴۵۴ واحد در مرحله تخصیص پروژه قرار دارد.

حسینی اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۱۲ واحد در دست احداث خود مالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تعداد مسکن مولیکس باقی مانده در استان را چهار هزار و ۱۶۶ واحد اعلام کرد و گفت: هزار و ۴۰۷و احد مسکن مولیکس در استان تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: ۵۹ هزار و ۲۳ نفر برای ودیعه مسکن ثبت نام کردند که ۱۲ هزار و ۷۱۷ نفر موفق به پرداخت ودیعه مسکن شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از ۱۲۰ هزار نفرگلستانی در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از ۱۲۰ هزار نفرگلستانی در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.