اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط‌کریم – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط‌کریم - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، مظاهر عشوری ظهر سه شنبه در حاشیه دستگیری اتباع غیر مجاز از شهرک صنعتی پرند در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط‌کریم خبر داد.

عشوری گفت: کارفرمایانی که اتباع غیر مجاز را به کارگیری می‌کنند اعمال قانون خواهند شد.‌️

معاون فرماندار رباط کریم عنوان کرد: طبق دستور وزیر کشور، در ادامه سیاست‌های دولت سیزدهم پلیس گذرنامه و مهاجرت فراجا با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف هستند نسبت به جمع آوری اتباع غیر مجاز و معرفی کارفرمایان متخلف به دستگاه قضائی اقدام نمایند. ️

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری رباط کریم از شهروندان گرامی درخواست نمودند با رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مهاجرت با طرح ساماندهی اتباع خارجی همکاری نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط‌کریم – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط‌کریم – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.