پیگیری لیگ بسکتبال با پیروزی نفت/ جدال حساس مهرام و ذوب آهن

پیگیری لیگ بسکتبال با پیروزی نفت/ جدال حساس مهرام و ذوب آهن

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران با برگزاری یک دیدار و پیروزی نفت آبادان پیگیری شد.

به گزارش مولیکس، هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (یک شنبه – 22 بهمن 1402) با انجام دیدار تیم های نفت آبادان و کاله مازندران پیگیری شد که این بازی حساس با پیروزی یاران حدادی پایان یافت.

این بازی دومین دیدار هفته نوزدهم بود که تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 89 – 76 تیم کاله مازندران را شکست داد تا همچنان به روند خوب خود پس از جذب حامد حدادی ادامه دهد و کاله مازندران نیز همچنان روزهای نه چندان خوب خود را پشت سر بگذارد.

در نخستین بازی این هفته هم که روز گذشته (شنبه – 21 بهمن 1402) برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه قاطع 82 – 74 حریف خود مس رفسنجان را شکست داد تا همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

برنامه سایر بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

دوشنبه 23 بهمن

مهرام تهران – ذوب آهن اصفهان، ساعت 16:00

آورتا ساری – طبیعت تهران، ساعت 16:00

رعد پدافند هوایی – مس کرمان گ، ساعت 16:00

سه شنبه 24 بهمن

فولاد هرمزگان – لیموندیس شیراز، ساعت 16:00

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری لیگ بسکتبال با پیروزی نفت/ جدال حساس مهرام و ذوب آهن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری لیگ بسکتبال با پیروزی نفت/ جدال حساس مهرام و ذوب آهن"، کلیک کنید.