19 فقره پرونده مطالبه نفقه در اهواز منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

19 فقره پرونده مطالبه نفقه در اهواز منجر به صلح و سازش شد - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مولیکس، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با ارجاع 19 پرونده مطالبه نفقه به ارزش یک میلیارد و 507 میلیون ریال به شعبه 26 مجتمع شماره 5 شورای حل اختلاف اهواز برای مصالحه و حل و فصل موضوع، اعضای این شعبه با دعوت طرفین و گفت وگو با آنان زمینه صلح و سازش را فراهم کردند.

وی افزود: اعضای شعبه با برگزاری چندین جلسه و در اقدام جهادی و همچنین در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می بخشم» پس از اعلام رضایت اصحاب دعاوی نیز این پرونده ها با صلح و سازش مختومه شدند.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: هر چه پرونده ها به خصوص پرونده های اختلاف خانوادگی به صلح و سازش سوق داده شوند منجر به ایجاد نشاط، مهربانی، محبت و آسایش بیشتر بین اعضای خانواده اصحاب پرونده خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "19 فقره پرونده مطالبه نفقه در اهواز منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "19 فقره پرونده مطالبه نفقه در اهواز منجر به صلح و سازش شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.