دستگیری چهار مسافر که 350 بسته هرویین را بلعیده بودند

دستگیری چهار مسافر که 350 بسته هرویین را بلعیده بودند

به گزارش مولیکس،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل ترددها در ورودی یک از محورهای مواصلاتی استان به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و بلافاصله وارد عمل شدند.

رکنا در خبری نوشت:سرهنگ احمد نیکبخت افزود:پس از انتقال این افراد به مقر انتظامی و با انجام اقدامات پزشکی، 350 بسته هرویین به وزن سه کیلوگرم از معده این افراد خارج شد.

او گفت: متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در باره حمل و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری چهار مسافر که 350 بسته هرویین را بلعیده بودند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری چهار مسافر که 350 بسته هرویین را بلعیده بودند"، کلیک کنید.