ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه ریزی شهر جهانی خلاق شد

ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه ریزی شهر جهانی خلاق شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدحسین ایمانی خوشخو را به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات راه اندازی شهر جهانی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب کرد.

به گزارش مولیکس، در حکم محمدمهدی اسماعیلی برای ایمانی خوشخو آمده است: «در اجرای تبصره ماده واحده مصوبه جلسه 899 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و نظر به مسیولیت جنابعالی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و نیز تجارب ارزنده شما در این حوزه به موجب این حکم به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه اندازی شهر جهانی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب می شوید.

انتظار می رود ظرف مدت دو ماه، جزییات طرح تاسیس شهر جهانی مزبور شامل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مور نیاز، ساختار تشکیلاتی، نحوه تامین منابع مالی و پیشنهاد تعیین دستگاههای همکار و سایر موارد لازم را جهت(برای) طرح و بررسی در شورای هنر تهیه و ارایه نمایید.

توفیق جنابعالی را در انجام این امر مهم از خداوند متعال خواستارم.»

محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری است. 

ایمانی خوشخو پیش از این رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در حال حاضر دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

پایان خبر مولیکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه ریزی شهر جهانی خلاق شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه ریزی شهر جهانی خلاق شد"، کلیک کنید.