پست برق 230 کیلوولت سپیدار اهواز بهینه سازی شد

پست برق 230 کیلوولت سپیدار اهواز بهینه سازی شد

مولیکس/خوزستان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان از بهینه سازی سیستم اتوماسیون پست برق 230 کیلوولت سپیدار اهواز خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با مولیکس اظهار کرد: با توجه به اشکال در سیستم اتوماسیون پست 230 کیلوولت سپیدار اهواز، تعویض دو دستگاه سرور، سه دستگاه HMI و یک دستگاه گیت وی در قالب پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه به پایان و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 14 میلیارد و 93 میلیون ریال بوده است، افزود: بهینه سازی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل پذیری پست، افزایش قابلیت مانور در شبکه، افزایش قابلیت رویت پذیری در مرکز دیسپاچینگ جنوب غرب و بهبود قابلیت اطمینان شبکه 230 کیلوولت شهر اهواز از اهداف طراحی و بهره برداری از این پروژه بوده است.

شرکت برق منطقه ای خوزستان مسیولیت انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پست برق 230 کیلوولت سپیدار اهواز بهینه سازی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پست برق 230 کیلوولت سپیدار اهواز بهینه سازی شد"، کلیک کنید.