حسین بختیاری مداح جوان اهل بیت(ع) درگذشت/ برگزاری مراسم یادبود در حسینیه سیدالشهدا(ع)

حسین بختیاری مداح جوان اهل بیت(ع) درگذشت برگزاری مراسم یادبود در حسینیه سیدالشهدا(ع)

حسین بختیاری از مداحان جوان اهل بیت (ع) همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) درگذشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری مولیکس، حسین بختیاری از مداحان اهل بیت علیهم السلام ظهر امروز و همزمان با دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع، خاکسپاری و ختم این مداح فقید متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین امشب (پنجشنبه دوم فروردین 1402) جلسه روضه ای به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) و یادبود خادو الحسین مرحوم حسین بختیاری در حسینیه سید الشهدا (ع) واقع در خیابات مفتح جنوبی خیابان ورزنده برگزار خواهد شد.

این محفل معنوی برای خواهران و برادران از ساعت 21 تا 23 برقرار خواهد بود.

خبرگزاری مولیکس درگذشت این مداح و ذاکر اهل بیت(ع) را به خانواده وی و جامعه مداحان و ذاکران ایمه اطهار (ع) تسلیت می گوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسین بختیاری مداح جوان اهل بیت(ع) درگذشت/ برگزاری مراسم یادبود در حسینیه سیدالشهدا(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسین بختیاری مداح جوان اهل بیت(ع) درگذشت/ برگزاری مراسم یادبود در حسینیه سیدالشهدا(ع)"، کلیک کنید.