توقیف محموله 60 میلیاردی قاچاق در لرستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

توقیف محموله 60 میلیاردی قاچاق در لرستان - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مولیکس، یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل قاچاق از استان های جنوبی به مقصد پایتخت مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از اعزام چند اکیپ گشت به محورهای مواصلاتی کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار 161 هزار و 336 قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی، تصریح کرد: یک نفر دراین رابطه دستگیر و همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف محموله 60 میلیاردی قاچاق در لرستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف محموله 60 میلیاردی قاچاق در لرستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.