هوشمندسازی 23 درصد خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران
طبق گفته مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان فناری اطلاعات ایران، 23 درصد خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای اجرای قوانین ابلاغی، هوشمندسازی شده است.
به گزارش مولیکس، بیتا کیامهر-مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران- با بیان این که میز خدمت سازمان فناوری اطلاعات ایران به صورت 24*7 به ارایه خدمات می پردازد، اظهار کرد: میز خدمت سازمان فناوری اطلاعات ایران، دارای 20 خدمت و زیرخدمت است که کلیه آنها بصورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به متقاضیان ارایه می شود. این خدمات به طور کلی شامل حوزه های دولت الکترونیک، کسب و کار دیجیتال، شبکه ملی اطلاعات و امنیت سایبری است که از دو طریق درگاه رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی www.ito.gov.ir و پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) در دسترس متقاضیان قرار دارند. علاوه بر این، دسترسی به خدماتی که منجر به صدور مجوز می شوند نیز از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir امکان پذیر است.
مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص هوشمندسازی خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در مجموع 23 درصد خدمات دارای شناسه خدمت این سازمان به صورت هوشمند ارایه می شوند. البته سایر خدمات نیز با ایجاد دسترسی آسان و یکسان در اختیار کلیه ذینفعان قرار گرفته است و از زمان ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می گیرند و ارایه می شوند. به عنوان نمونه، خدمات صدور گواهی تاییدیه حوزه مالکیت نرم افزار و صدور گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار از جمله خدماتی هستند که در مدت زمان کمتر از سی روز صادر می شوند.
طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، کیامهر هم چنین میزخدمت سازمان فناوری اطلاعات ایران را یکی از پرخدمت ترین میزها در میان دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات دانست که تعداد درخواست های ثبت شده در آن در مقایسه با سال گذشته حدود 2 و نیم برابر شده است. گفتنی است، توسعه و پشتیبانی سامانه های ملی ارایه خدمات هوشمند، راهبری تبادل اطلاعات و استعلامات بین دستگاه های اجرایی و کسب و کارها، صدور گواهی نامه های افتا، ارایه خدمات کسب و کارهای نوپای فاوا، راهبری اعمال تعرفه ترجیحی برای دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی کشور، صدور گواهینامه رتبه بندی ارایه دهندگان خدمات مراکز داده و نیز رسیدگی و پاسخگویی به آسیب پذیری ها و حوادث درفضای تولید و تبادل اطلاعات از جمله خدمات میز سازمان فناوری اطلاعات ایران را تشکیل می دهند.
پایان خبر مولیکس
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوشمندسازی 23 درصد خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوشمندسازی 23 درصد خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران"، کلیک کنید.