فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مولیکس با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نایین به مردم داده شد که با پیگیری های ویژه و همراهی هییت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نایین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و روسای ادارات حایز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نایین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هییت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.