انتقال مادر و نوزاد نارس توسط اورژانس هوایی کرمانشاه – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

انتقال مادر و نوزاد نارس توسط اورژانس هوایی کرمانشاه - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

مسعود قلعه سفیدی در گفت وگو با خبرنگار مولیکس اظهار کرد: روز گذشته به دنبال درخواست مرکز بهداشتی درمانی شهرستان گهواره مبنی بر اعزام مادر گرامی و نوزاد تازه متولد شده که دچار مشکلات تنفسی بود مرکز ارتباطات 115 اورژانس کرمانشاه سریعاً اورژانس هوایی را جهت انتقال این مادر و نوزاد فراخوان کرد.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم بالگرد اورژانس هوایی کرمانشاه به سمت شهرستان گهواره به پرواز درآمد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این نوزاد 26 هفته ای که در درمانگاه گهواره به دنیا آمده بود دچار مشکلات حاد تنفسی شده بود.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس هوایی این نوزاد به همراه مادر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال مادر و نوزاد نارس توسط اورژانس هوایی کرمانشاه – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال مادر و نوزاد نارس توسط اورژانس هوایی کرمانشاه – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.