افزایش ورود گردشگران در خرداد ماه به اردبیل – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

افزایش ورود گردشگران در خرداد ماه به اردبیل - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، یحیی نجار قابل ظهر یکشنبه در بازدید از مراکز اقامتی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس آمار در بازه زمانی 10 تا 18 خرداد ماه ورود گردشگران و مسافران به اردبیل افزایش داشته است و تقریباً 70 درصد مراکز اقامتی اشتغال شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 91 هزار نفر در مراکز اقامتی استان طی یک هفته اخیر اقامت داشتند، گفت: شهرستان های سرعین، مشگین شهر، خلخال و اردبیل با بیشترین استقبال گردشگران روبرو بودند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به آمار به دست آمده از تردد وسایل نقلیه، بیش از 282 هزار تردد ورودی به استان در این مدت ثبت شده است که این ترددها ورود بیش از 890 هزار نفر به استان را نشان می دهد.

نجار قابل ادامه داد: استان اردبیل با توجه به آب و هوای مطبوع در فصل های بهار و تابستان یکی از مقاصد اول گردشگری کشور است و انتظار می رود که طی روزها و ماه های آتی نیز روزهای پررونقی را در گردشگری استان شاهد باشیم که در این راستا همه تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان آماده پذیرایی از مسافران ورودی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ورود گردشگران در خرداد ماه به اردبیل – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ورود گردشگران در خرداد ماه به اردبیل – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.