تکمیل زنجیره ارزش با تعامل 2 استان اصفهان و سیستان وبلوچستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

تکمیل زنجیره ارزش با تعامل 2 استان اصفهان و سیستان وبلوچستان - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، سیدرضا مرتضوی ظهر یکشنبه در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز عرفه و تبریک عید سعید قربان و با یاد و خاطره شهدای خدمت و در راس آنان رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، اظهار کرد: رویکردهای فوق العاده ای در دولت سیزدهم فراهم شده است که از جمله آن می توانیم به رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشور اشاره کنیم.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته به اعتراف بانک جهانی یکی از وجه تمایزهای متفاوت عملکرد رییس جمهور شهید با سایر ادوار در خصوص رشد اقتصادی کشور بوده است.

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود استان سیستان و بلوچستان را گنجینهٔ ارزشمند ایران زمین دانست و ادامه داد: گزارش های عمیق و کارشناسی شده از ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد دریا، گردشگری، معادن، بازارچه های مرزی، ظرفیت های حوزه انرژی، کشاورزی و … در قالب بسته اقتصادی به شورای گفت وگوی استان اصفهان ارایه شود.

وی ادامه داد: اینگونه می توانیم در نشست های مشترک آینده میان 2 استان، تکمیل زنجیره های ارزش در حوزه های مختلف که موجب توانمندی ایران اسلامی می شود را به صورت تخصصی و دقیق تشریح و راه های تعامل میان 2 استان را شناسایی و بر مدار آن کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل زنجیره ارزش با تعامل 2 استان اصفهان و سیستان وبلوچستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل زنجیره ارزش با تعامل 2 استان اصفهان و سیستان وبلوچستان – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.