مراسم شیرخوارگان حسینی در قشم برگزار شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

مراسم شیرخوارگان حسینی در قشم برگزار شد - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مولیکس، همزمان با سراسر کشور مراسم شیرخوارگان به به یاد مظلومیت کودکان شهید دشت کربلا از جمله حضرت علی اصغر (ع) در هرمزگان برگزار شد.

هر ساله در جمعه اول ماه محرم این همایش بزرگ به یاد مظلومیت شهیدان دشت کربلا از جمله شیرخوار شهید حضرت علی اصغر علیه السلام در هرمزگان برگزار می‌شود.

جزیره قشم نیز از این قافله عاشقی جا نمانده و با حضور گسترده مادران و طفلان شیرخوار در مصلی امام علی در قشم با امام حسین علیه السلام و خاندان پاک ایشان تجدید بیعت کردند و همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز جمعه همزمان با ششمین روز از ماه محرم با حضور گسترده قشم وندان، مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی امام علی (ع) شهر قشم برگزار و نوایی لالایی علی اصغر امام حسین (ع) در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم شیرخوارگان حسینی در قشم برگزار شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم شیرخوارگان حسینی در قشم برگزار شد – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.