توزیع ۵۵۱۰ پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان مشگین‌شهر – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

توزیع ۵۵۱۰ پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان مشگین‌شهر - خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان

احمد علی محب در گفتگو با خبرنگار مولیکس، اظهار کرد: پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۵ هزار و ۵۱۰ پرس و ۵۵۰ بسته معیشتی به مناسبت طرح اطعام و احسان حسینی توسط مرکز نیکوکاری مجتمع سحر شهر مرادلو به نیازمندان پخش شد.

وی افزود: این طرح اطعام به ارزش ریالی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان توزیع شد.

وی گفت: تعداد کل تحت حمایت ۵۵۷۲ خانوار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشگین شهر هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد مشگین شهر خاطرنشان کرد: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع ۵۵۱۰ پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان مشگین‌شهر – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع ۵۵۱۰ پرس غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان مشگین‌شهر – خبرگزاری مولیکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.