سازمان غذا و دارو در مورد فرآورده چربی‌سوز «جلبک و بلوبری» هشدار داد

سازمان غذا و دارو در مورد فرآورده چربی‌سوز «جلبک و بلوبری» هشدار داد

سازمان غذا و دارو با اشاره به غیر مجاز بودن فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری نسبت به مصرف این فرآورده هشدار داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری مولیکس، سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز بوده و دستور جمع آوری آن صادر شده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین ضمن اعلام هشدار نسبت به عدم مصرف محصول لاغرکننده و چربی سوز جلبک و بلوبری با ادعای درمانی خاطرنشان کرد که استفاده از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل تقلبی و غیرمجاز سلامتی افراد را به خطر انداخته و با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل فراورده‌های سنتی و مکمل دستور جمع آوری این فرآروده غیرمجاز را داده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو توصیه کرد که مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده، فرآورده‌های سلامت محور را از مراکز معتبر (داروخانه) تهیه و برای اطمینان از سلامت محصولات، اصالت آن را از سامانه تی تک ttac.ir استعلام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان غذا و دارو در مورد فرآورده چربی‌سوز «جلبک و بلوبری» هشدار داد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان غذا و دارو در مورد فرآورده چربی‌سوز «جلبک و بلوبری» هشدار داد"، کلیک کنید.