ششمین شهردار فرون آباد معارفه شد

ششمین شهردار فرون آباد معارفه شد

مولیکس/تهران فرماندار پاکدشت در مراسم معارفه شهردار فرون آباد گفت: شورا باید امانت دار رای مردم باشد و در ارایه خدمت بی منت در کمال صداقت و سلامت گام بردارد.

 فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات از سوی مسیولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه موظفند تا با تکیه بر مدیریت جهادی، بهترین امکانات را در اختیار افراد جامعه قرار دهند.

 کارخانه تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم تلاش دارد تا با وجود تمامی محدودیت های ناشی از تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی، بهترین خدمات را به مردم ارایه کرده و مسیولان نیز تلاش دارند تا در سایه همدلی و همراهی و تکیه بر مدیریت جهادی و شبانه روزی، زمینه توسعه روزافزودن جامعه را فراهم کنند.  

کارخانه با تاکید بر اینکه مبنای حرکت ما بر مسیر توسعه با نقشه راه و برنامه است بر تعامل، همدلی و همراهی مسیولین شهرستان با یکدیگر در راستای رضایتمندی مردم تاکید کرد.

« عسگری فرد» شهردار جوان فرون آباد دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مهندسی معماری است. از جمله سوابق او می توان به سرپرستی سابق شهرداری، معاونت شهرسازی و معماری، دبیر کمیسیون ماده صد، معاون اجرایی و مسیول شهرسازی اشاره کرد.

به گزارش مولیکس، محمدعلی عسگری فرد امروز، دوشنبه، 14 اسفندماه با حضور جمعی از مسیولین واحدهای شهرداری معارفه شد.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ششمین شهردار فرون آباد معارفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ششمین شهردار فرون آباد معارفه شد"، کلیک کنید.