پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد

مولیکس/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران و برف در برخی مناطق این استان طی ورود سامانه بارشی خبر داد.

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار مولیکس گفت: با توجه به بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی برای امروز یکشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری و قسمتی ابری، در برخی مناطق در بعضی ساعات افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

وی اظهارکرد: برای روز دوشنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد و بارش باران و برف (در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات) رگبار و رعد و برق و افزایش وزش باد مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی طی روز سه شنبه در برخی نقاط مه آلودگی همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرایطی پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.

بهره مند تصریح کرد: دمای هوا از روز سه شنبه با شیب ملایم افزایشی خواهد بود.

وی بیان کرد: در  24 ساعت گذشته لنده با بیشینه دمای 22.7 درجه سانتیگراد گرم ترین و مارگون با کمینه دمای (منفی  2.4) درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.