برگزاری آیین نوروزگاه در شهرستان فاروج

برگزاری آیین نوروزگاه در شهرستان فاروج

مولیکس/خراسان شمالی رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فاروج از برگزاری آیین نوروزگاه در این شهرستان خبر داد.

حمزه کاووسی در گفت و گو با مولیکس اظهار کرد: این نوروزگاه روز گذشته چهارشنبه یکم فروردین ماه 1403 با حضور هنرمندان اقوام ساکن این شهرستان و با اجرای برنامه های آیینی و مذهبی متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان در موزه گرمابه و تاریخ شهر فاروج، کمپ گردشگری و پارک وحدت این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فاروج ادامه داد: اجرای موسیقی، برگزاری مراسم آیینی و سنتی از جمله برنامه های این نوروزگاه بودند.

کاووسی گفت: همچنین در نخستین ساعات سال 1403 با حضور اعضای دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان فاروج در محل پارک وحدت با اهدای شاخه گل فرارسیدن سال جدید را به مسافران ورودی تبریک گفتند.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری آیین نوروزگاه در شهرستان فاروج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری آیین نوروزگاه در شهرستان فاروج"، کلیک کنید.