12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است

12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است

مولیکس/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: 12 فروردین روز به منصه ی ظهور رسیدن بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است.

فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با مولیکس ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، با بیان اینکه این روز، یوم الله و روز تولد جمهوری اسلامی است، بیان کرد: این روز طلیعۀ فجر و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه است.

وی از دوازده فروردین به عنوان تجلّی خلق حماسه ی شکوهمند مردم سالاری دینی در ایران اسلامی و نشان دهنده عزم ملت ایران برای کنار گذاشتن نظام سلطنتی و جریان های سیاسی وابسته به امپریالیسم شرق و غرب یاد کرد.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: یوم الله 12 فروردین نمایشی از بلوغ سیاسی مردمی است که در روزهای آغازین انقلاب عظیم خود شور و شعور را در هم آمیختند و با حضور معنی دار خود در صندوق های رای به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

فرامرزیان تصریح کرد: 12 فروردین ماه پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در بیش از چهل سال گذشته در برابر توطیه ها، فتنه ها و بحران سازی های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده و یک الگوی بومی کارآمد در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان ارایه کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: ملت بزرگ و غیور ایران نشان داده اند پای آرمان های خود ایستاده و در مقابل فشارها و تحریم ها با تمام توان از شعار بنیادین انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

فرامرزیان یادآور شد: رمز پایداری، صلابت، پیشرفت و استقامت بی سابقه ملت ایران در برابر سخت ترین حمله ها، توطیه ها، تحریم ها و فشارهای تحمیلی دشمنان و استکبار جهانی را نیز در روز 12 فروردین باید جستجو کرد.  

وی تصریح کرد: 12 فروردین نشان داد باید در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

این مسیول افزود: مردم ایران اسلامی در عهدی که با ملت بزرگ ایران بسته، مصمم است و با تدبیر و بهره مندی از همه ظرفیت ها تلاش خواهد کرد بر اقتدار، عزت، سربلندی و اعتلاء روز افزون میهن اسلامی بیفزاید.

وی گفت: این روز ماندگار و تاریخ ساز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم با بصیرت، موقیعت شناس و وفادار ایران تبریک و تهنیت می گویم.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است"، کلیک کنید.