بیش از 5500 داوطلب البرزی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کنند

بیش از 5500 داوطلب البرزی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کنند

مولیکس/البرز سرپرست جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، گفت: در این آزمون پنج هزار و 568 داوطلب البرزی نام نویسی کرده اند.

دکتر غلامرضا اسکندریان در گفت و گو با مولیکس، گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

اسکندریان افزود: این آزمون در استان البرز با حضور پنج هزار و 568 داوطلب روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون جهت استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاوره تخصصی در چهار حوزه آزمون جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می شود.

اسکندریان در پایان گفت: این آزمون با شرکت 4746 داوطلب زن و 822 داوطلب مرد با همکاری  100 تن از جهادگران به عنوان ناظران آزمون برگزار می شود.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 5500 داوطلب البرزی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 5500 داوطلب البرزی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کنند"، کلیک کنید.