کاشت 118 هزار اصله نهال توسط شهرداری های گلستان

مولیکس/گلستان سرپرست دفتر شهری و شوراهای استان گلستان از کاشت 118 هزار اصله نهال توسط شهرداری های استان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد.

سید محسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مولیکس اظهار کرد: «طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت» توسط دستگاه ها، نهادها، شهرداری ها ، مردم و  مدارس در اقصی نقاط کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: شهرداری های 36 گانه استان گلستان در ایام درختکاری اواخر سال گذشته و اوایل امسال با همت مضاعف در این زمینه تلاش کردند و حدود 118 هزار اصله نهال را در بوستان ها و معابر غرس کرده و تعدادی نهال رایگان نیز جهت کاشت به شهروندان اهدا کردند.

سرپرست دفتر شهری و شوراهای استان گلستان اضافه کرد: در دولت سیزدهم با شعار مردمی سازی و نگاه به مردم، طرح کاشت درخت به عنوان یک کار بسیار بزرگ آغاز شده که امید می رود با تلاش مضاعف، نگهداری درختان با همکاری مردم با شهرداری ها ادامه یابد.

کاشت 118 هزار اصله نهال توسط شهرداری های گلستان

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاشت 118 هزار اصله نهال توسط شهرداری های گلستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاشت 118 هزار اصله نهال توسط شهرداری های گلستان"، کلیک کنید.