اجرای 68 طرح صنعتی در شهرستان سامان

اجرای 68 طرح صنعتی در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری مولیکس استان چهارمحال وبختیاری، فضل ا… رحمتی در کارگروه رونق شهرستان سامان گفت: این طرح ها با با سرمایه گذاری 215 هزار میلیارد ریالی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و 488 نفر را فراهم خواهند کرد.

رحمتی با بیان اینکه از این مجموع 25 طرح بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ پیش بینی کرد : بسیاری از این طرح ها تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری شوند.

وی تصریح کرد: طرح های شاخص این شهرستان در زمینه ریخته گری آلومینیم و آلیاژهای آن؛ انواع نوشابه حاوی ترکیبات گیاهی؛ محصولات غذایی آردی؛ اکسید روی؛ پالت فلزی و ماسک یکبار مصرف پزشکی هستند.

مدیر کل صمت استان همچنین به فعالیت دو هزار و 500 صنف در 14 رسته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از مجموع صنوف شهرستان سامان هزار و 650 مورد توزیعی و خدماتی و 850 مورد خدمات فنی و تولیدی هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای 68 طرح صنعتی در شهرستان سامان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای 68 طرح صنعتی در شهرستان سامان"، کلیک کنید.