پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه

مولیکس/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: بعد از گذشت شش شبانه روز، پیکر یک مرد با تلاش های مستمر و طاقت فرسای تمامی عوامل امدادی از قعر چاه به بیرون کشیده و تحویل مراجع قانونی شد.

فرید قشلاقی در گفت وگو با مولیکس، خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه رخ داده برای مرد جوان هشترودی، تمامی نیروهای امدادی،خدماتی و اجرایی دخیل در این امر از  پنجشنبه شب تا به الان در محل حادثه حاضر بودند و برای بیرون کشیدن پیکر از قعر چاه به صورت شبانه روزی تلاش کرده و قطر چاه را از 35 سانتی متر به 120 سانتی متر ارتقا دادند.

وی افزود: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، اورژانس، اداره آتش نشانی هشترود، آتش نشانی شهرستان های مراغه، میانه، تبریز و تهران، سازمان مدیریت بحران استان، اداره برق و اداره آب و فاضلاب و … در این عملیات اجرایی با همدیگر همکاری داشتند.

پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه

میرعلی آقا سیدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت: عملیات نجات مرد 45 ساله هشترودی که از روز پنجشنبه شب در چاه عمیقی در روستای کله نورود محبوس شده بود، با تلاش شبانه روزی امدادگران هلال احمر، آتش نشانی و سایر دستگاه های ذیربط به پایان رسید.

وی افزود: عملیات نجات به دلیل قطر کم چاه و موقعیت نامناسب فرد سقوط کرده، با مشکلات فراوانی روبرو شده است. در نهایت با تعریض چاه، پیکر این فرد از چاه خارج شد.

پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه

پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان جستجوی مرد هشترودی از اعماق چاه"، کلیک کنید.