وزیر کشور از پایانه و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد

وزیر کشور از پایانه و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد

وزیر کشور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان از بازارچه و پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مولیکس، وزیر کشور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان از بازارچه و پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

وحیدی در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت بازارچه های مرزی، زیرساخت ها و بررسی مشکلات از بازارچه، گمرک و پایانه مرزی میرجاوه انجام شد، بیان کرد: ساماندهی و توسعه مبادلات تجاری در دستور کار است.

وی در راستای توسعه تبادلات مرزی، تقویت بازارچه ها و ایجاد اشتغال برای ساکنان این منطقه به مسیولان استان توصیه های لازم را ارایه کرد.

وزیر کشور گفت: مرز میرجاوه یکی از مرزهای مهم کشور و استان سیستان و بلوچستان است و نیازمند نگاه ویژه ای دارد.

وحیدی در بازدید از بازارچه و پایانه مرزی میرجاوه با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مرز در دولت سیزدهم انجام شده، گفت: رونق بازارچه و پایانه مرزی میرجاوه یکی از دستاوردها در دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور از پایانه و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور از پایانه و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد"، کلیک کنید.