موج ‌گرما در راه کردستان

موج ‌گرما در راه کردستان

مولیکس/کردستان معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد، دمای هوای استان از امروز تا اوایل هفته آینده گرم تر خواهد شد.

علی پناهی در گفت و گو با مولیکس با اعلام اینکه موج گرما از امروز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده بر استان حاکم می شود، اظهار کرد: پیش بینی می شود که دمای بیشینه در نقاطی چون سنندج، مریوان، سروآباد و منطقه اورامانات بیش از ۴۰ درجه باشد.

وی، افزود: در شبانه‌روز گذشته سلین با ۴۲.۲ درجه سانتی گراد، سروآباد با ۴۰ درجه، سنندج و موچش با ۳۷ درجه به ترتیب گرمترین نقاط استان بوده اند.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان، با بیان اینکه طی پنج روز آینده جو استان پایدار است، افزود: به جز افزایش پوشش ابر و وزش باد در ساعات بعدازظهر پدیده دیگری در استان مشاهده نمی شود.

وی بیان کرد: طی امروز و فردا شرایط برای انتقال غبار به استان و کاهش نسبی کیفیت هوا به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان فراهم است.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موج ‌گرما در راه کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موج ‌گرما در راه کردستان"، کلیک کنید.