کرم ضد چروک سینره برای پوست خشک

کرم رفع کننده چین و چروک سینره در باز کردن خطوط ریز و درشت پوست و در پیشگیری از ایجاد مجدد آن ها نقش مهمی دارد. ضد چروک سینره به سرعت جذب پوست شده و موجب آبرسانی پوست می شود. در نتیجه پوست را جوان، شاداب و شفاف می کند. این محصول طول عمر سلول های جوان را افزایش داده و از پیری و آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند. سینره رادیکال های آزاد را که باعث ضعیف شدن سلول ها می گردد را از روی پوست دفع می کند.

چین و چروک را از بین برده و سلول ها را جوان می کند.

کرم رفع کننده چین و چروک سینره آبرسان پوست خشک

کرم ضد چروک سینره سلول های پوست را برای کلاژن سازی تحریک و سلول های مرده را از بین می برد. با نفوذ عمیق به درون پوست، خطوط عمیق را رفع و پوستی درخشان و صاف برایتان به ارمغان می آورد. در ادامه به تفکیک ترکیبات ضد چروک سینره را بررسی می کنیم.

عصاره مورد: در درمان چین و چروک های پوست نقش مهمی داشته و شفافیت را به ارمغان می آورد.
روغن گل مغربی: جوانی و شادابی پوست را به همراه داشته و زیبایی پوستتان را چندین برابر افزایش می دهد. تکثیر سلول ها را افزایش و روند پیری آن ها را کند می کند.
روغن دانه کتان: برای ترمیم کردن بافت های سلولی اهمیت فوق العاده ای داشته و آن ها را آبرسانی می کند. دانه کتان آسیب های آفتاب را از سطح پوست دفع می کند.
شی باتر: رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و به طور کامل آن را مرطوب می کند. از پیری زودرس، شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری و مانع از جذب اشعه های آفتاب به پوست می شود.
روغن گل گاو زبان: برای صاف و یکدست شدن پوست صورت عالی عمل کرده و علائم پیری را به خوبی از روی پوستتان پاک می کند. پوست را مرطوب و آبرسانی می کند و همین عمل از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری می کند.
روغن آووکادو: مواد مغذی پوست را تامین، برای ساخت کلاژن تحریک و به حفظ الاستیته در آن کمک می کند.
روغن گل همیشه بهار: با خواص آنتی اکسیدانی جریان گردش خون مویرگی را افزایش و پوستی یکنواخت برایتان به وجود می آورد. سرعت ترمیم و بازسازی سلول ها و استحکام پوست را بالا برده و ظاهر آن را بهبود می بخشد.
کوآنزیم کیوتن: یک آنتی اکسیدان عالی برای پوست بوده و سلول های مرده را از بین می برد. پوست را وادار به تولید سلول های جدید و قوی می کند، همچین کیوتن در مدتی کوتاهی جوانی به شما بر می گرداند.

تنها کرم ضد چین و چروکی که با سینره رقابت خواهد کرم کرو روز و شب لاکچری کوین می باشد که با فرمولاسیون فرانسوی تولید و ارائه می شود. برای فهمیدن کرم روز و شب لاکچری کوین اصل و تقلبی می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه استفاده کرم ضد چروک سینره:

دو بار در روز بعد از تمیز کردن پوست مقداری کافی از کرم را به پوست صورت و گردن خود آغشته و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

متاسفانه، به عنوان یک مدل زبانی، نمیتونم مشاوره پزشکی بدم و نمیتونم به طور خاص کرم ضد چروک سینره رو برای پوست خشک توصیه کنم.

با این حال، میتونم اطلاعات کلی در مورد انتخاب کرم ضد چروک مناسب برای پوست خشک به شما ارائه بدم:

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:

  • مواد تشکیل دهنده: به دنبال کرم هایی باشید که حاوی موادی مثل هیالورونیک اسید، سرامیدها و گلیسرین باشن. این مواد به حفظ رطوبت پوست شما کمک میکنن.
  • نوع کرم: کرم های ضد چروک در انواع مختلفی مثل کرم، لوسیون و سرم موجود هستن. کرم ها غلیظ تر از لوسیون ها هستن و سرم ها سبک تر هستن.
  • SPF: کرم ضد چروک شما باید حاوی SPF حداقل 30 باشه تا از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کنه.

اگر به دنبال یک کرم پودر مناسب برای پنهان کردن چین و چروک خود می گردید که دارای ضد آفتاب هم باشد پیشنهاد ما به شما کرم پودر لاکچری کوین است که متاسفانه محصول تقلبی آن در بازار می باشید و برای فهمیدن کرم پودر کوین اصل از تقلبی با ما در ادامه همراه باشید.

برخی از کرم های ضد چروک محبوب برای پوست خشک عبارتند از:

  • سینره نووفلور: این کرم حاوی هیالورونیک اسید، سرامیدها و ویتامین E هست که به آبرسانی و تغذیه پوست شما کمک میکنه.
  • اورین: این کرم حاوی رتینول هست که به کاهش خطوط و چین و چروک کمک میکنه.
  • دیفینسیو: این کرم حاوی پپتیدها هست که به افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شما کمک میکنه.

نکات کلی برای استفاده از کرم ضد چروک:

  • کرم ضد چروک رو دو بار در روز، صبح و شب، روی پوست تمیز و خشک خود استفاده کنید.
  • از کرم به مقدار کافی استفاده کنید و آن را به طور کامل روی پوست خود ماساژ دهید.
  • از کرم در اطراف چشم خود استفاده نکنید.
  • اگر هر گونه تحریک پوستی را تجربه کردید، استفاده از کرم را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید پنکک لاکچری کوین ۱۰۱ فرانسوی می توانید با شماره تماس 09101717764 در ارتباط باشید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم ضد چروک سینره برای پوست خشک" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم ضد چروک سینره برای پوست خشک"، کلیک کنید.