ضرورت تدوین برنامه‌های مناسب برای آشنایی نوجوانان با سیره شهدا

ضرورت تدوین برنامه‌های مناسب برای آشنایی نوجوانان با سیره شهدا

مولیکس/فارس استاندار فارس بر ضرورت برنامه‌ریزی برای آشنایی قشر جوان و نوجوان با فرهنگ و سیره شهدا و ایثارگران تأکید کرد و خواستار تدوین برنامه‌های مناسب با تحقق این هدف شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۲۱ مردادماه در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و دومین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هدف تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و مراسم تجلیل از یکصد هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد، گفت: حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در اولویت باشد و خواستار برگزاری میزهای خدمت ویژه خانواده ۱۵ هزار شهید استان، اسرا و جانبازان فارس هستیم.

 وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید با سیره، گفتار و عملکرد شهدا و ایثارگران آشنا شوند، بنابراین هرچه می‌توانید روی جوانان و نوجوانان تمرکز داشته باشید و برای این گروه از جامعه پیوست مناسب تدوین کنید تا شخصیت جوانان و نوجوانان از ریشه با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند خورد.

 نماینده عالی دولت در فارس پس از بیان اینکه مجمع خیرین ایثار و شهادت استان مجوزهای قانونی را اخذ کرده است بنابراین مبلغی به این مجمع اختصاص خواهد یافت، اظهار کرد: ساماندهی قبور مطهر شهدا، از وظایف شهرداری‌ است که شایسته است این مهم با توجه و تمرکز به همه گلزارهای شهدا، در محلات مختلف انجام شود. 

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت تدوین برنامه‌های مناسب برای آشنایی نوجوانان با سیره شهدا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت تدوین برنامه‌های مناسب برای آشنایی نوجوانان با سیره شهدا"، کلیک کنید.