گوگل به نقض قوانین ضد انحصار محکوم شد/ تأیید جریمه‌های میلیارد دلاری

گوگل به نقض قوانین ضد انحصار محکوم شد تأیید جریمه‌های میلیارد دلاری

بالاترین دادگاه اروپا با صدور حکمی قطعی، پس از هفت سال جریمه گوگل به دلیل نقض قوانین ضد انحصار را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری مولیکس به نقل از رویترز، دیوان عالی اروپا با صدور حکمی، جریمه گوگل آلفابت به مبلغ ۲.۴۲ میلیارد یورو (۲.۶۷ میلیارد دلار) را تأیید.

بنا بر این گزارش، تخلف گوگل آلفابت این بوده است که طبق گزارش کمیسیون اتحادیه اروپا، گوگل هفت سال پیش قوانین ضدانحصارگرایی را نقض کرده و با تبلیغ ناعادلانه برای فروش خدمات خود، حقوق رقیبان را نادیده گرفته است.

این جریمه یکی از سه جریمه‌ای است که در دهه گذشته توسط کمیسیون اروپا علیه گوگل برای نقض‌های مختلف قانون ضد انحصارگرایی وضع شده و در مجموع ۸.۲۵ میلیارد یورو برای این شرکت هزینه داشته است.

درخواست گوگل آلفابت برای تجدیدنظر درباره این حکم رد شده است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوگل به نقض قوانین ضد انحصار محکوم شد/ تأیید جریمه‌های میلیارد دلاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوگل به نقض قوانین ضد انحصار محکوم شد/ تأیید جریمه‌های میلیارد دلاری"، کلیک کنید.