جهش تولید با داخلی سازی و بروز رسانی دانش و تکنولوژی در صنایع استان سمنان

جهش تولید با داخلی سازی و بروز رسانی دانش و تکنولوژی در صنایع استان سمنان

به گزارش خبرگزاری مولیکس استان سمنان ، حمیدرضا قدس با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال بر چرخه اقتصاد کشور و نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم ، از ماموریت های مهم اداره کل صمت استان سمنان بحث تولید و حمایت صنایع و اهمیت بخشیدن به عمق ساخت داخل می باشد.

وی تصریح کرد: در این راستا با تشکیل کارگروه جهش تولید در استان ، واحدهای تولیدی بزرگ ، مهم و استراتژیک از لحاظ سرمایه گذاری و اشتغال ، واحدهای دارای بیشترین ارزبری درخصوص واردات مواد اولیه و صنایع دارای بیشترین تاثیر در زنجیره ارزش ، شناسایی و راه کارهای قابل اقدام در راستای رشد و افزایش تولید و ساخت داخل ارایه می شود.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: کاهش ارزبری و واردات قطعات با ظرفیت ساخت داخل ، افزایش کیفیت در تولید محصولات زیر چتر شرکت های دانش بنیان ، تکمیل زنجیره ارزش ، بروز رسانی دانش و تکنولوژی تولید در جهت افزایش کیفیت محصولات و رقابت پذیری واحدها با استفاده از ظرفیت دانشگاه های سطح استان و تغییر نگرش در انتخاب تکنولوژی از مهمترین اهداف کارگروه جهش تولید است.

حمیدرضا قدس اضافه کرد: در این کارگروه ضمن دعوت از واحدهای هدف و شناسایی واحدهای با پتانسیل تولید در استان ، اولویت سرمایه گذاری دارای بازار فروش با هدف افزایش ساخت داخل و ارز بر بودن واحدها و مواد اولیه وارداتی بمنظور ارایه راهکار جهت کاهش ارزبری شناسایی و مشکلات واحدهای تولیدی در راستای رشد و افزایش تولید مورد بررسی قرار می گیرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جهش تولید با داخلی سازی و بروز رسانی دانش و تکنولوژی در صنایع استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جهش تولید با داخلی سازی و بروز رسانی دانش و تکنولوژی در صنایع استان سمنان"، کلیک کنید.