افتتاح و بهرەبرداری از پروژە بارگیری و حمل بار ایستگاە راە آهن سنندج

افتتاح و بهرەبرداری از پروژە بارگیری و حمل بار ایستگاە راە آهن سنندج

مولیکس/کردستان پروژە بارگیری و حمل ریلی گندم و کالاهای اساسی کردستان در ایستگاە راە آهن سنندج افتتاح و بە بهرەبرداری رسید.

معاون عمرانی استاندار کردستان از تخصیص 170 میلیارد تومان بە پروژە راە آهن سنندج خبر داد و گفت: طی چند ماهە اخیر نیز قریب بە یک هزار و200 میلیارد تومان بە این پروژە اختصاص دادە شدە است.

کیومرث حبیبی امروز (8خرداد) در مراسم افتتاح و بهرەبرداری از پروژە بارگیری و حمل بار ایستگاە راە آهن سنندج اظهار کرد: یکی از آثار اقدامات ارزشمند شهید رییسی پروژە راە آهن سنندج بە همدان است کە روزبەروز نقش موثرتری در استان کردستان ایفا می کند.

وی بە دو استراتژیک موثر دوران ریاست جمهوری شهید رییسی اشارە و عنوان کرد: یکی از آن ها در مورد بودجە استان ها و کشور و باز گذاشتن دست مدیریت عالی استان ها در تخصیص بودجەها بود.

حبیبی بیان کرد: دومین استراتژی موثر دوران شهید رییسی اتمام پروژەهای نیمەتمام کشور و استان ها بودە است، زیرا تا زمانی کە این پروژەها بە اتمام نرسند، مردم از آن ها نفع و بهرەای نخواهند برد.

وی اضافە کرد: با تمام تلاش هایی کە در بحث حوادث جادەای استان کردستان صورت گرفتە، اما باید گفت کە استان کردستان در حوزە سیستم حمل و نقل عمومی ضعیف است و بە دلیل اشتباهات تاریخی حمل و نقل ریلی آنچنان کە شاید و باید مورد توجە قرار نگرفتە است.

حبیبی از تخصیص 170 میلیارد تومان بە پروژە راە آهن سنندج خبر داد و گفت: طی چند ماهە اخیر نیز قریب بە یک هزار و دویست میلیارد تومان بە این پروژە اختصاص دادە شدە است.

وی عنوان کرد: استان کردستان یکی از پرریسک ترین جادەهای کشور را دارد و با تمام تلاش هایی کە در راستای کاهش آمار مرگ و میر در استان صورت گرفتە، همین پروژە مل و نقل ریلی کە قادر بە جابەجایی هزار تن کالا است، می تواند نقش موثری را در استان در بحث کاهش حوادث جادەای ایفا کند.

کیومرث حبیبی ادامە داد: در ایستگاە حمل بار راە آهن سنندج برای اولین سال 800 هزار تن کالا جابەجا می شود.

وی اضافە کرد: در حال حاضر 400 هزار تن سیمان از این ایستگاە جابەجا می شود.

 پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح و بهرەبرداری از پروژە بارگیری و حمل بار ایستگاە راە آهن سنندج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح و بهرەبرداری از پروژە بارگیری و حمل بار ایستگاە راە آهن سنندج"، کلیک کنید.