افتخارآفرینی دانشگاه علم و هنر در کشور

افتخارآفرینی دانشگاه علم و هنر در کشور

مولیکس/یزد غرفه دانشگاه علم و هنر در نمایشگاه جنبی اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز موفق به کسب رتبه برتر شد.

در نمایشگاه جنبی اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز که به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، غرفه دانشگاه علم و هنر از میان 19 غرفه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی کشور، با کسب امتیاز عالی رتبه اول را کسب کرد.

این همایش که با حضور دکتر روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید رسول عمادی مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر داریوش طالعی معاون دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد محسن غفوریان نادرنژاد معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و دکتر غلامرضا بلالی قایم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برگزار شد، فرصتی برای تبادل دانش، تجارب و تشویق به ارتقای کیفیت آموزش عالی غیردولتی بود.

در این رویداد، از بین 23 مقاله برتر ارسال شده به همایش، 15 مقاله در قالب سه پنل ارایه شد و دانشگاه علم و هنر به واسطه ارایه محتوای فاخر و جذاب در غرفه خود، موفق به کسب رتبه اول گردید. این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش و نوآوری دانشگاه علم و هنر در ارایه  دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه به بازدیدکنندگان بود.

«نوید وکیلی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، گفت: کسب این رتبه افتخارآفرین، نشان دهنده تعهد و دلسوزی مجموعه کارکنان دانشگاه علم و هنر در جهت ارتقای جایگاه و معرفی دستاوردهای این دانشگاه به جامعه علمی کشور است.

به گزارش مولیکس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، کسب این افتخار، بار دیگر نشان داد که دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در آموزش عالی غیردولتی کشور، همواره در مسیر ارتقای کیفیت آموزش و تعهد به رسالت خود گام برمی دارد.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتخارآفرینی دانشگاه علم و هنر در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتخارآفرینی دانشگاه علم و هنر در کشور"، کلیک کنید.