استاندارد استان مرکزی در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره معدن شازند است

استاندارد استان مرکزی در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره معدن شازند است

مولیکس/مرکزی مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: این اداره کل در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات درخصوص معدن شازند است.

سیدسعید میرنظامی در گفت‌وگو با مولیکس افزود: این اداره کل پس از عبور از تب و تاب مرحله آواربرداری از معدن شازند و براساس اسناد و مدارک موجود، به موضوع معدن ورود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل صمت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت شبانه روزی درخصوص معدن مشغول فعالیت هستند، افزود: قصوری از سوی این دو دستگاه برای اداره کل استاندارد استان مرکزی محرز نشده است.

وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان مرکزی در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات است. براساس ظرفیت قانونی ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه استاندارد، مکاتبات لازم به موقع، برای دریافت اسناد و مدارک انجام خواهد گرفت و نتیجه بررسی‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

پایان خبر مولیکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندارد استان مرکزی در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره معدن شازند است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندارد استان مرکزی در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره معدن شازند است"، کلیک کنید.